Friday, 15 July 2011

gElagAt maLam..

ari nie aku tak tau nk buat ape..
ak tnggal sorg2 je dalam bilik skrng nie..
kawan2 yang lain ada yg balik dan ada yang dah jd perantau kt negeri orang(3 mnggu je merantau pun)..
tp ak tak tau lar kawan2 ak tu dah smpai ke belum kat destinasi mereka semua ke belum..
satu hari ari nie ak lepak atas katil macam lembu kekenyangan walaupun dalam perut nie cacing tngah pukul gendang(lapar sgt2 doh)..
ak biarkn je cacing 2 mngamuk kat dalam perut ak sebab ak nk tnggu kawan ak yg tngah bt hal dye 2 blik utk makan sama2..
lega rasa bila dah dapat makan..
lepas makan tiba2 je kawan ak cakap tuan kedai yang kitorang beli nasi tu letak ubat tidur dalam mkanan..
rupa2nye dye dah ngantuk la sebab perut dah penuh..
ok lar,tangan ak dah nk putus taip kt sini..
nanti esok2 ak post lg..

Wednesday, 13 July 2011

kehidupan di bumi

malam nie adalah malam pertama aku post kt blog nie..memang tak tau nk tulis ape lar..ape yang aku ptut tlis ex..tempat tinggal aku skarang nie rasa macam sepi je..mungkin sebab dah ramai yang tak ade kt dalam rumah nie..semua dah bersiap sedia nak pergi praktikal agaknya..tp aku bersyukur sangat2 sebab ak tak payah pergi praktikal jauh2..duduk dekat kelantan je..yang jauh sikit terengganu lar tp 2 pun tak ada la lama sangat,cuma 2 mnggu je..walaupun aku bersyukur dengan ini semua tp ak sedih la jugak sebab cuti raya aku singkat je..nak raya dengan yang tersayang lama2 pun tak boleh (dengan family la bukan orang lain pun)..huhuhuhuhuhu..petang tadi aku pergi TTA (taman tengku anis),dalam kepala otak nak jogging tapi baru jalan sekangkang baby kera dah rasa penat..hahaha..aku pun duduk je la..tapi sambil2 duduk tu aku mencuci mata aku dengan gelagat makhluk di bumi nie..macam2 la gelagat budak2 muda zaman sekarang nie..

Monday, 11 July 2011

Hari Ini Dalam Sejarah..

first day bt blog..mmg xbleh nk percaya la..tetiba jew rasa gatal tangan nk bt blog..huhuhu..tekan pnye tekan akhirnya jd jgk blog ak ari nie..salam blogger utk semua..hehehehehehe