Friday, 15 July 2011

gElagAt maLam..

ari nie aku tak tau nk buat ape..
ak tnggal sorg2 je dalam bilik skrng nie..
kawan2 yang lain ada yg balik dan ada yang dah jd perantau kt negeri orang(3 mnggu je merantau pun)..
tp ak tak tau lar kawan2 ak tu dah smpai ke belum kat destinasi mereka semua ke belum..
satu hari ari nie ak lepak atas katil macam lembu kekenyangan walaupun dalam perut nie cacing tngah pukul gendang(lapar sgt2 doh)..
ak biarkn je cacing 2 mngamuk kat dalam perut ak sebab ak nk tnggu kawan ak yg tngah bt hal dye 2 blik utk makan sama2..
lega rasa bila dah dapat makan..
lepas makan tiba2 je kawan ak cakap tuan kedai yang kitorang beli nasi tu letak ubat tidur dalam mkanan..
rupa2nye dye dah ngantuk la sebab perut dah penuh..
ok lar,tangan ak dah nk putus taip kt sini..
nanti esok2 ak post lg..

No comments:

Post a Comment