Wednesday, 13 July 2011

kehidupan di bumi

malam nie adalah malam pertama aku post kt blog nie..memang tak tau nk tulis ape lar..ape yang aku ptut tlis ex..tempat tinggal aku skarang nie rasa macam sepi je..mungkin sebab dah ramai yang tak ade kt dalam rumah nie..semua dah bersiap sedia nak pergi praktikal agaknya..tp aku bersyukur sangat2 sebab ak tak payah pergi praktikal jauh2..duduk dekat kelantan je..yang jauh sikit terengganu lar tp 2 pun tak ada la lama sangat,cuma 2 mnggu je..walaupun aku bersyukur dengan ini semua tp ak sedih la jugak sebab cuti raya aku singkat je..nak raya dengan yang tersayang lama2 pun tak boleh (dengan family la bukan orang lain pun)..huhuhuhuhuhu..petang tadi aku pergi TTA (taman tengku anis),dalam kepala otak nak jogging tapi baru jalan sekangkang baby kera dah rasa penat..hahaha..aku pun duduk je la..tapi sambil2 duduk tu aku mencuci mata aku dengan gelagat makhluk di bumi nie..macam2 la gelagat budak2 muda zaman sekarang nie..

No comments:

Post a Comment